Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

mandag, mai 05, 2008

Statusupdate


Kjære alle venner, familie og fans.
Nå er det ca fire mnd siden siste innlegg og da er det vel på tide med en liten oppdatering.
Jeg er fortsatt singel, student, brunette, blakk og fornøyd. Nye ting siden januar er vel det at jeg snart skal flytte ut og forhåpentligvis inn til Ane, jeg er snart ferdig som student og jeg har begynt å skate. Eller jeg har skatet en gang hvertfall. Skal gjøre det flere ganger. Snart.

Våren er kommet for fullt og med den medfølger deilige dager og kvelder i noen av Oslos beste parker med gode venner! Takterrassen er også tatt i bruk- Nydelig!

Den største grunnen til at jeg skriver dette innlegget er vel egentlig det at jeg flykter fra bacheloroppgaven og internettet er tømt for gøye ting å gjøre på for øyeblikket.. Det har faktisk vært så gale at jeg var på x-ord.no og løste kryssord en dag... Hva skjer?

Gleder meg til freddan for å si det sånn!

Fred ut og kjærlighet fra mæ!