Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

søndag, april 15, 2007

jaja.. hva skal man si.. nå er hvertfall blogger.com kommet med norsk tekst...!

hei hopp fallera..
Jeg er trøtt.. sykt trøtt faktisk. Har vært en sabla hard helg, så hva passer ikke bedre da enn en bloggoppdatering...? I helgen har det vært både fest og glede. Hos eli har det vært fest, og i helgerud kirke har det vært glede, var jo mye glede ute og gikk hos eli også seff! På fredag var jeg og mikkel ute og gjorde byen utrygg(for å bruke min kjære mor sitt uttrykk), da var vi på det smakfulle stedet YATZI i horestrøket. veldig kjekt og vi danset heile natta(hvertfall en 40 min), til slutt var vi sliten og gikk hjem. Lørdag var det lek og moro m konfirmanter hele dagen før vi satte kursen mot sorgenfrigata. der var det jo fullt hus og masse kjekke mennesker. vi stakk derfra i tre tiden. det som jeg personlig syns va litt morsomt er at vi alle sammen var helt sikker på at OC hadde gått, han var rett og slett forsvunnet. Men han kom vandrende inn fra terrassen en liten stund etter at ca alle var gått:) hihi. tror d er en sånn morsom opplevelse som man må 'ha vært der' for at skal være morsom, så jeg skjønner egentli ikke hvorfor jeg skriver den her.. menmen. How ever! søndag var d seff opp tidlkig etter ett altfor lavt antall timer søvn og rett i kirken i helgerud, der var det dåp av to konfirmanter og alle konfirmantene og lederne sang you are holy. veldig fint:-)!!
nå venter fotballkamp og slækking på sofaen før jeg vandrer videre til drømmenes verden. er egentlig sykt rastløs, men er altfor trøtt og irritabel til å kunne være med noen! fred og kjærlighet og gode tanker til alle dere som gidd å lese bloggen min:) hei då

3 Kommentarer:

At 15. apr. 2007, 21:46:00, Anonymous Anonym sier...

Blogger.com med norsk tekst? Kult! Virker som du har hatt en opplevelsesrik helg da:) Angrer litt på at jeg ikke dro til Eli, men var sykelig trøtt at hel kvelden ente med at jeg sovna altfor tidlig.. Tror jeg skjønte historien om OC, at den var morsom, men var ikke så morsom at jeg lo av den mens jeg leste den..:p Peace out!

 
At 15. apr. 2007, 23:15:00, Blogger Madeline sier...

Takk for en flott helg! :)
Hoho! Du skriver dine historier på en morsom måte ^^

Vi ses! :)

 
At 16. apr. 2007, 16:59:00, Blogger Tine Merethe Hoffsbakken sier...

nå er det bare 25 dager igjen til jeg er tilbake i Norge,i tilfelle du hadde kommet ut av tellinga:) hihi!Du var visst velkommen til Alexander sa han,så det gjorde ingenting at jeg hadde bedt deg uten å konsultere med min bedre halvdel,he he. Nå er det snart tid for park,sykkel,reker,frisbee,øl,og skolefriii!(det sistnevnte gjelder kanskje mest for meg,men man trenger ikke skolefri for å nye resten!)Peace babe!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home