Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

onsdag, april 11, 2007

Kjære Fans!

Håper alle har hatt en nydelig påskeferie:) Jeg har selv vært hjemme i bergen i 11 dager og hatt det kjempefint! Jeg har vært på hjellestad og på den nyinnkjøpte gården vår på tysnes:) veldig koselig! Første del av påsken var jeg alene hjemme, sykt digg. Jeg brukte hele min første fridag til å se 6 episoder av gilmore girls.. hihi. Ellers så har jeg vært ute på fotballpuben en kveld(mest harry stedet i byn.. men veldig gøyt!), på cafe m div mennesker, påskefest hos sunniva som nesten var påskens høydeounkt, utrolig masse bra folk samlet på et sted:):) torsdag kom mikkel rev på besøk og meg, ali og mikki dro ut til tysnes hvor vi hadde tre slappe delige dager og en arbeidsdag som ikke var så slapp men som var veldig gøy:) Mikki klarte å ødelegge en slagge og en øks når han hugget ved, så d var ingenting å si på verken styrken elelr innstasen til dansken;)
Påskeferien ble avsluttet med en deilig kamp på Nadderud hvor Brann knuste Stabæk 1-0...! Er så sykt deili at serien har begynt igjen!! For Vi har Thorstein Helstad- vi e BRANN!! For å sitere en viss person som vil være anonym(eli): JIPPI vi vant!...

Ellers hvis noen vil vite noe om meg som de ikke vet kan dere sende en melding på facebook. Jeg kommer ikke til å delta i noen som helst form for blogge***tikken.

See yah! som det heter på kult. OMG!

3 Kommentarer:

At 12. apr. 2007, 21:38:00, Blogger Karen sier...

Haha! Jeg elsker mennesker som bruker ordet Jippi seriøst:) Hihi

Gleder meg til å henge med dere i oslo til høsten kjenner jeg:)
gidder du forresten ha et øye åpent for ledig plass i leilighet/kollektiv i maja/bislett-området?

stor klem

 
At 14. apr. 2007, 20:02:00, Anonymous Anonym sier...

Hey! Høres ut som du har hatt det bra da, Silje! Miss u<3

 
At 15. apr. 2007, 17:55:00, Blogger Anette sier...

Dette med brann - Stabæk ga meg plutselig skikkelig flashback fra våre yngre dager på Knatten.. Vi diskuterte nemlig VELDIG enkelte ganger. Men men.. Moro moro:) Kan jo leve lenge på at Stabæk KNUSTE brann 7-1 en gang i fortiden..

 

Legg inn en kommentar

<< Home