Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

tirsdag, april 17, 2007

Store og syke ting har absolutt skjedd det siste døgnet.


Jeg har, for ca første gang i mitt liv vunnet noe, og det er ikke hva som helst:) Jeg vant to VIP billetter til beyonce-konsert 4. mai:-) fantastisk. Jeg får stå på sånt eget VIP område helt ved scenen.. og seff den som jeg tar med meg da.. litt kjedelig å stå helt alene lizzm. Det eneste som er litt kjipt er at jeg allerede skal på konserten med en gjeng med skikkelig bra jenter, og hadde gledete meg til å stå med dem.. Men tror ikke det er så strort offer når jeg får tenkt meg om:) Uansett. jeg har en ekstra billett som jeg da må selge...
Over til en annen sykt og stor ting:::: BRANN-Godset: 3-1!! Helstad, Helstad og Winters! Fantastisk bra! nå er vi igang kjære brannvenner!! Var vanskeli å konse på tensing igår når en egentlig bare hadde lyst å være på stadion og være med på seiersfesten!!
Nå må jeg jobbe litt tror jeg.. hihi.
Ha det fint jenter og gutter:) Snakkes på ludus idag!!! sol = fotball.. er det ikke sånn??
Fred

3 Kommentarer:

At 18. apr. 2007, 00:32:00, Blogger Madeline sier...

Heldige deg! :)

 
At 18. apr. 2007, 01:04:00, Anonymous Anonym sier...

gratulerer! jeg har aldri før vunnet noe jeg heller, må være en hærlig følelse!! si ifra om du har vanskelig med å selge den billetten!:)

 
At 19. apr. 2007, 19:32:00, Blogger IngRid sier...

dritt at du ikke skal være med oss da, Silje..men herlighet- jeg hadde lett ofret dere for VIP, selv, så...

 

Legg inn en kommentar

<< Home