Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

søndag, mars 18, 2007

Lykkelig!!


Idag har vært en nydelig dag! Jeg har vært i holmenkollen sammen med Eli og Olis og sett på hopp:) De norske hopperne var jo ikke akkurat på topp, men det var skikkelig gøy å se dem:) jeg fikk et nice bilde av anders og som den fjortisen jeg er.. fikk jeg autografen til gregor schlierenzauer på flagget mitt..hihi:-P
Etter at rennet ble stoppet etter første omgang så vi litt på gale polakker som jaktet på adam malyz. Noe absolutt alle burde se.. hehe. Så begynte kombinertrenn kl 4, da var det ca 50 stk igjen for å se på.. kombinert er ikke akkurat en populær sport for å si det sånn..
Nå ligger jeg å ser på charlies angels og er sykt trøtt..
Snakkes!! Fred og kjærlighet:)

7 Kommentarer:

At 19. mars 2007, 16:08:00, Blogger Marte sier...

Nydelig bilde:) Og nå har du bloggesisten..! Fenomenet er forklart på bloggen min.. Lykke til....:)

 
At 19. mars 2007, 20:36:00, Blogger Silje C sier...

eg e offisielt mot bloggesisten... orker bare ikke sånt stress.. plis gi den til noen andre! Ja jeg vet jeg er ordentli kjip, men sånn er det.. jeg syns det er gøyere å facebooke for å si d sånn.. men takk for initiativet.. love

 
At 21. mars 2007, 16:46:00, Blogger Marte sier...

Dessverre så er reglene sånn at hvis du har fått den så må du bidra. Sorry, er ikke meg som har laget reglene. Bloggelivet er hardt, men you can do it!!

 
At 26. mars 2007, 00:57:00, Blogger Astri sier...

SILJE!!!
vil og se hopp!! men har det igrunn ganske bra hær æ e. håpa du har det bra, tenkte d va på sin plass å legg igjen en liten hilsen. gleda mæ stort til å se dæ igjen!

 
At 28. mars 2007, 20:30:00, Anonymous Anonym sier...

Haha, jeg har et forslag Silje! Du kan legge ut 6 rare ting om deg selv, uten å sende det videre:) Hadde vært morro å vite noen rare ting om deg;) Var godt å se deg på lørdag, må gjentas! Snakkes

 
At 10. apr. 2007, 02:58:00, Blogger Karen sier...

Hallo silje! Hvordan er livet? Jeg gleder meg til å se deg igjen!

 
At 11. apr. 2007, 10:50:00, Anonymous Anonym sier...

hey ho karen:) så utrolig hyggelig at du la igjen en hilsen her på min ringe blogg! Det gleder meg stort! Jeg har det fint! Nå har jeg vært hjemme på påskeferie i 12 dager og det har vært godt for kropp og sjel:)! Gleder meg masse til å se dæ igjen også! Hvordan går det der nede? nÅ kom jeg på at jeg kanskje sku skrevet kommentaren på din side istedet.. men nå orker jeg ikke skrive på nytt..
Ha det strålende!!!
Masse klemmer fra silje!

 

Legg inn en kommentar

<< Home