Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

mandag, april 30, 2007

Sola er god sola er toppen!

I helgen var jeg på Sola i konf til min kjære kusine Mia. Det var en sykt deili dag og Mia var strålende i sin nye bunad:)(se bilder på facebook;))
Meg å ali var også hos helen og øystein på fredag kveld og lørdag kveld til søndag morgen. Det var skikkelig kjekt. Fikk deili hjemmelaget pizza(deres spesial:)) og så james bond film og pratet til langt på natt:) Øystein slo oss også i flush tror jeg, det var ikke så hyggeli men skal nok ta han neste gang!
Håper alle har hatt fin helg:) Nå er det ikke lenge før det braker løs på hamar!! Blir konge! Masse kjærlighet fra silje som er sykt gla for at det er fri imorgen og håper været fortsetter på samme måte:)!!

3 Kommentarer:

At 30. apr. 2007, 13:11:00, Blogger Marte sier...

Hei! Ja, bloggen min støver... men skal oppdatere snarest, det lover jeg.. Veldig med på å hooke opp før fredag og gjøre dette til en gøyal tur. + at vi må snakkes om TT. Hvem er den heldige sm får være med deg, forresten?

 
At 2. mai 2007, 09:32:00, Blogger Silje C sier...

det er aline:) tror det blir rått du! Gleder meg noe sajko!! takk for igår, det var utrolig koseli!! peace

 
At 6. mai 2007, 19:38:00, Blogger Karen sier...

hei snuppa! Legg ut referat fra VIP lounge på Hamar, da! Jeg er drita nysgjerrig!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home