Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

tirsdag, mai 06, 2008

3 dager igjen til levering...


Idag er det sykt fint vær.. så fint vær at jeg får helt vondt inni meg av å sitte inne..! Ali er oppe på takterrassen, men d ekke så lett å sitte ute i solen og skrive på data.. Så derfor må jeg sitte her og se ut på det nydelie været! Aarrgh

Nå har jeg laget meg en oversikt over hva jeg har igjen av oppgaven.. Har funnet ut at det er en del. Hehe.

Idag skal vi grille i cubaparken. Det blir skikkelig kos! Samtidig blir det en aldri så liten feiring av at Sunniva og Chris har kjøpt seg leilighet i Trondheim:-) GRATTIS! Så neste år blir det roadtrip(s) til trønderstaden!

Merker at jeg er tom i hodet for tiden. Gleder meg vilt til å bli ferdig med oppgaven og begynne med lesing til muntlig...:P

Alle er forresten hjertelig velkommen til å grille med oss i cubaparken klokka 5!

Nå skal jeg gå i gang med some serious writing..

Kjærleik og harmoni fra Silje Carola!