Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

mandag, februar 05, 2007

mandag:) Ny uke-nye muligheter..!

Kjære alle!
Hvordan har helgen vært? Min har vært fin:) Fredag var jeg eli og sunniva på svett og god(trening altså), veldig gøy, merker kondisen min er blitt enda dårligere.. lurer på hvorfor..? etter trening var det middag hos mikkel, sammen med ali, eli og marte, og mikkel seff. Vet ikke helt hva han serverte, men det var veldig godt, og dansk. så sku vi ut å vise mikkel utelivet på majorstua.. Jeg mistet jo selvfølgelig kontakten med de andre på min vei, og når en har glemt mobilen sin så er det ikke så veldig lett å vite hvor man skal begynne å lete.. Så derfor steg jeg inn i en rød boks/telefonkiosk, for første gang siden vi ringte til susstelefonen fra telefonkisken på kaien i sånn 5. klasse. det var litt spennede rett og slett. Og historien ender naturligvis lykkelig. Jeg fikk tak i eli og hun guidet meg videre. Vi traff også ole christoffer og vennene hans og ble med de til hun ene sin leilighet, i samme blokk har faktisk hennes majestet Sonja, vår kjære dronning, også en leilighet. så det var jo litt gøyt for meg da, og sikkert de andre også:)
lørdag var en slækk dag av dimensjoner.. jeg var ute i ca en halvtime, da dro jeg for å kjøpe en vin og litt mat, resten var jeg inne, før jeg gikk ut på kvelden og traff sunniva, christoffer, kristine og charlotte på parkteateret, og etterhvert på cafe 33. Jeg fikk jo endelig tatt meg en tur på cafe 33, noe som jeg har tenkt på ganske lenge. I 12 tiden ringte astri meg, og jeg tok turen videre til justisen, og traff en stor del x-tsn mennesker. Veldig koselig, men jeg syns vi gikk videre litt vel kjapt.. Og til slutt gikk alle hjem, så da måtte jo jeg også gjøre det. Men d e kjipt å gå hjem, så derfor traff jeg en bekjent og fikk ham til å slippe meg av på vei til vika... litt omvei, men han var så full at jeg trokke han merket det:)
Søndag kom sunniva og chris på frokost-lunsj, og chris fikset dataen min. Lena og maren inviterte på lasagne uten lasagne plater, hos lena. Så da fikk jeg treffe min kjære maren!! Sykt bra å se deg maren! Kvelden gikk med til kortskalle i utvidet form med miming:) storkoste meg!
Det var min helg gitt. Idag har jeg vært på møte på høvik skole, så nå begynner det å ta seg opp her på jobben:) Så må bare advare mine trofaste fans om at det kanskje ikke blir oppdatering hver dag fremover. Men det er vel bare positivt uansett hvordan en ser på det...?!:P

PS: Seriøst lite navneforslag til den eksterne harddisken min, dere trodde kanskje jeg køddet? åneidu.. Premie til beste forslag:):)
hejdå!

8 Kommentarer:

At 5. feb. 2007, 14:13:00, Blogger Silje C sier...

http://thorh.stud.hive.no/krakeslottet/pedagogisk_plattform/kognitiv_laringsteori.htm
http://home.hib.no/mediesenter/pivs/laringsteori.htm
http://www.nyt-om-arbejdsliv.dk/2omtale.aspx?itemID=396
http://no.wikipedia.org/wiki/Behaviorisme
http://privat.hihm.no/beritz/student/sosial_l%C3%A6ringsteori.htm

 
At 5. feb. 2007, 14:15:00, Blogger Silje C sier...

http://psyk.cc/psy/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=34

 
At 5. feb. 2007, 17:27:00, Anonymous Anonym sier...

Jeg skjønner ikke hva du skal frem til på disse kommentarene dine.. Ellers kan du kalle den eksterne hardisken din for lise? takk for sist! Håper du kommer neste helg:)

 
At 5. feb. 2007, 23:53:00, Anonymous Anonym sier...

MacGyver

 
At 6. feb. 2007, 09:57:00, Blogger Marte sier...

Jack (Bauer), Tor eller Jan

 
At 6. feb. 2007, 10:42:00, Blogger Silje C sier...

det var bare noen sider jeg sku sjekke hjemme. takk for sist ja. seff kommer jeg til helgen, fra fredsg til lørdag hvertfall..
takk for alle gode forslag, macgyver utgår, men jan og tor, og lise og jack er alle svært gode kommentarer:)
ha en fin dag! klemklem

 
At 14. feb. 2007, 20:49:00, Anonymous Anonym sier...

Den kan hete Trym. :D

 
At 9. mars 2007, 19:29:00, Anonymous Anonym sier...

Eller kanskje harald?, etter kongen vår?:D

 

Legg inn en kommentar

<< Home