Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

torsdag, desember 18, 2008

Oppdatering...


Update fra Silje Carolas liv.
Sist gang jeg blogget var jeg fortsatt student.. men: newsflash: Min tid som student er over! Fantastisk deilig. Jeg klarte faktisk å stå på bade bacheloroppgaven og muntlig eksamen.. Selv om min sensor på muntlig så fint sa det: Du har en del huller.. Men det tar eg ikke så tungt. Jeg ekke så god til å lese og pugge ting jeg ikke syns e så interessant..
Men uansett. sommeren var fin, med familieleir(!), konfirmantleir og YMCAfestival i Praha. Skikkelig K-Msommer!
Den ellevte august begynte jeg på jobb i barnehage. Avdelingen heter Alvebo og har nitten nydelige barn i alderen tre til seks år. Der storkoser jeg meg!
Merker stor forskjell på studentliv og arbeidsliv! Litt mindre frihet, men samtidig er det utrolig digg å slippe lesing, eksamener, kjedelige forelesninger, tidsfrister og dårlig samvittighet! Jeg har fri når jeg ikke er på jobb. Veldig uvant i begynnelsen, men det tok ikke lang tid å venne seg til det;-)
Hmmm.. ikke så mye annet nytt egentlig. Er fortsatt singel, eldst av 5 barn, sucker for happy endings og glad i Cola:)

1 Kommentarer:

At 18. des. 2008, 22:03:00, Blogger Karen sier...

Etterlengtet oppdatering, Silje:) Håper du har en deilig desember! Når reiser du til Bergen?

 

Legg inn en kommentar

<< Home