Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

torsdag, desember 18, 2008

Ny bydel, ny leilighet, nye roomies:-)


Jeg har flyttet. Flyttet fra urbane Grünerløkka, ned til den ikke fullt så urbane, men veldig sjarmerende bydelen Gamlebyen! Gaten heter Schweigaardsgate og ryktene vil ha det til at tanta til Beate har gått nedover den. Leiligheten ligger svært så fint til.. Vi ligger midt i et kryss, hvor både 34 og 37 bussen, 18 og 19 trikken er i umiddelbar nærhet, Jokerbutikk under oss som er åpen fra 08-22 hver dag, Mix m videoutleie som er åpen til ett i helgene, Cafekontoret med god mat til fine priser, SHEBEEN- billig øl, jukebox og deilig avslappet stemning. Vi trenger faktisk ikke gå ut på gaten en gang for å komme inn på shebeen, for kjøkkentrappen vår går rett ned til puben. Kan det bli bedre?
Det beste med schweiggt er jo ANE OG SYNNØVE! verdens nydeligste nordlandsjenter! De har tatt veldig godt imot meg her! Vi har hatt en fantastisk bra høst og jeg regner med at våren blir enda bedre:-)
No skal eg vaske litt klær. Skal prøve å oppdatere litt oftere med historier fra virkeligheten og andre ting..... hademm

2 Kommentarer:

At 18. des. 2008, 22:04:00, Blogger Karen sier...

TO oppdateringer på så kort tid! hurra!

Vil det si at bloggen er erklært levende igjen?

 
At 24. mars 2009, 17:14:00, Anonymous Anonym sier...

Kongejente:-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home