Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

fredag, februar 02, 2007

er dette virkelig meg??

You Are Likely a First Born

At your darkest moments, you feel guilty.
At work and school, you do best when you're researching.
When you love someone, you tend to agree with them often.

In friendship, you are considerate and compromising.
Your ideal careers are: business, research, counseling, promotion, and speaking.
You will leave your mark on the world with discoveries, new information, and teaching people to dream.

3 Kommentarer:

At 3. feb. 2007, 02:30:00, Blogger Rudi sier...

Hei! Ser at du får få kommentarer her, så da er jeg barmhjertig å legger igjen en hilsen :)

 
At 3. feb. 2007, 06:44:00, Anonymous Anonym sier...

da legger jeg igjen en hilsen også!!!:)sitter her 1000vis av mil fra mine kjære i Norge..snufs!savner dere!

 
At 5. feb. 2007, 09:25:00, Blogger Silje C sier...

tusen millioner takk rudi! Du aner ikke hvor mye det betyr for meg.. Men jeg vil bare legge til at det er ikke antall kommentarer det kommer an på..;P
Tinemor! Så koseli! Hørte du hadde litt hjemlengsel for tiden.. Men du er så bra, og kul og sterk og tøff at et par måneder til går superbra:) Jeg heier på deg! Nyt usa tiden, og bare så du vet det så er det ikke så bra i norge for tiden.. skikkelig sånn halvkaldt med is i gatene og ingen som kan strø, og bare en masse tull egentli. men det er sol da.. Men du har det mye bedre der du er;) Supergla i deg!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home