Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

tirsdag, oktober 24, 2006

Fokk- KLAG I VEI!

AAARRHHH.. Eg e så lei av skole. Kanke få sagt det nok. Eg trenger sol sommer masse penger og fri. Og nå har jeg ingen av delene. Eg kunne ha skrevet side opp og side ned(som de sier, men man skriver jo ikke oppover..?), men eg gidd ikke. For jeg e lei av å skrive også. Skal bare ligge hele dagen å sove når jeg e ferdig med denne oppgaven. Hat Hat Hat. Pluss at Brann spiller som et dårlig 7. divisjonslag. Det gjør jo rett å slett livet enda verre. Og det regner som aldri før her i oslo. det suger. Dette er nå offisielt en klage post. Alle som kommenterer her må også klage, ellers så sletter eg kommentaren. Det er godt å klage litt. Da blir alt så mye bedre etterpå. Nå foreksempel kan jeg legge meg, ikke fullt så irritert på verden.

4 Kommentarer:

At 24. okt. 2006, 18:54:00, Anonymous Anonym sier...

Skjønner hva du mener Silje! Jeg vil å ha sol, penger og ferie! Jeg er så klar for det assa!

 
At 1. nov. 2006, 10:42:00, Blogger Katrine sier...

En skikkelig juleferie uten noen som helt ting hadde vært sykt digg akkurat nå! Bare masse kos:) Jippi til 1 des

 
At 8. nov. 2006, 21:30:00, Anonymous Anonym sier...

Hei hå silje...
Lenge siden sist.. Står til? Må komme ut på strile landet igjen... :) Elisabeth T.

 
At 9. nov. 2006, 00:40:00, Blogger Silje C sier...

Hei lisabeth! Hvordanb går det med deg? jeg har det fint vettu.. hehe. Gjør du på?? klemm

 

Legg inn en kommentar

<< Home