Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

torsdag, februar 09, 2006

Februar...


Nå er det allerede blitt 9. februar og jeg har ikke oppdatert! Shame on me...:) Februar har egentlig ikke vært så givende til nå.. men det tar seg nok oppp! Imorgen tidlig kommer eli på besøk fra halv åtte til halv ett, det blir konge! Tenker meg at det blir sofa og lonsing! Ellers var det jo idol igår og vi måtte til våre store sorg se at Gabrielle ikke fikk gå videre! Veldi trist! Hun var bedre enn anders syns jeg! Men jonas var flink da. også gjorde det ingenting at ikke hun YOlanda gikk videre! Satt på en kafe på bjhølsen sammen m tine og benedicte og så det på storskjerm Dere tror kanskje at det var mye liv der siden vi så det på storskjerm..men der tar dere skammelig feil.. Vi var helt alene!! veldi kos! Nå til helgen blir det skøy.. skal ut med tine og vennene hennes! Lørdag blir det nok slamping og søndag med.. Pluss at jeg må skrive en kjempegøy oppgave om velferdsstaten. JIPPI! På søndag skal jeg hjelpe pappa og så er atter en helg over! Husk valentines day på tirsdag alle sammen! Peace and love og politikk å sånn!

1 Kommentarer:

At 12. feb. 2006, 15:54:00, Blogger Marte sier...

Hello Silje!! Beklager at jeg ikke har vært inne og kommentert hos deg tidligere.. Har hatt veldig lite tilgang til nett i det siste.. Men jeg ønsker deg hjertelig velkommen inn i bloggverdenen, her skal vi ha det mye moro! Håper du har det bra, gleder meg til å treffes, sikkert om ikke så altfor lenge, siden tsn beveger seg over til østlandet om dagen! Klem fra Marte:):)

 

Legg inn en kommentar

<< Home