Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

tirsdag, februar 28, 2006

TENSING NORWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å my GOD!!!!! Tensing Norway rocker! Igår kveld på parkteateret på grunerløkka(tror jeg.. hehe), var årets beste kosert. For den nette sum av 100 NOK(!!!), hadde vi den store glede av å se verdens beste kor i aksjon! Her var det fellesdans, drama(du finner ikke maken selv på nasjonalteateret..!), fantastisk korsang, nydelige soloer, og et eksepsjonelt bra band! Blir helt gira bare av å skrive om konserten! Alle som har mulighet må seriøst se diise fantastiske ungdommene i aksjon! Å jeg er superfan tror jeg..! Hehe. Kanskje fordi tre av verdens beste jenter er me på tsn.. vet ikke jeg . Var hvertfall godt å se dere marte eli og aline. Og seff kari og mikkel! Digger dere. mer enn dere aner. tror eg må slutte no.. virker jo som en tensing norway psykopat... hehe
Snakkes jenter og gutter

6 Kommentarer:

At 12. mars 2006, 20:07:00, Anonymous Anonym sier...

Hei baby!

JEG ELSKER DEG!

gleder meg til kino etterpå!

Takker for nydelig middag ==)

*kyss*

 
At 17. mars 2006, 16:49:00, Anonymous Anonym sier...

Heisann søs!

konserten i bergen var også helt sykt bra! det bandet er noe av det beste eg har sett... sorry at eg ikkje har vært her inne å skreve før nå.. her hjemme går det bra:) hils til sondre! kjempe glad i deg.. klem din største bror

 
At 25. mars 2006, 22:12:00, Anonymous Anonym sier...

eg og har vært her!!

 
At 26. mars 2006, 20:52:00, Anonymous Anonym sier...

du bannet

 
At 27. mars 2006, 17:45:00, Blogger Silje C sier...

hæ?

 
At 27. mars 2006, 17:45:00, Blogger Silje C sier...

hei mamma! så koseli da:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home