Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

mandag, april 17, 2006

Dette er min farge:)

Take this test at Tickle

Your true color is Orange!

What's Your True Color?
Brought to you by Tickle

Silje Carola, your true color is Orange!

You're a bold, confident orange. A warm, powerful color that indicates a strong, welcoming personality, orange is the mark of people who are social and extroverted by nature. Vibrant, with an upbeat attitude, you have a bright, inviting demeanor. Energetic and fun-loving, you're a real friend-magnet. Your easy charm and unassuming manner make you the sort of person people want to meet and get to know better. Well-rounded and fun to be around, you enjoy helping others, so it's no surprise that orange also symbolizes attraction. Orange is an extraordinary color — for an extraordinary person.

Ta testen hvis du vil få bedre selvtillit.. hehe den har bare gode ord å si om deg!

3 Kommentarer:

At 19. sep. 2006, 00:20:00, Blogger Karen sier...

OPPDATER, SILJE!!!

 
At 24. sep. 2006, 22:35:00, Anonymous Anonym sier...

Silje, nå må du gi deg! det er da folk som komenterer!

 
At 24. sep. 2006, 22:36:00, Blogger HCprincess sier...

hva skjer, silje? hva med en liten oppdatering?;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home