Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

tirsdag, februar 28, 2006

Bergen Bergen Bergen

I helgen var jeg i Bergen. Å det va godt! Kom fredag morgen og måtte ringe og vekke ali og mikkel, for de va jo seff ikke der m flagg og plakater for å ønske meg velkommen.. hehe.. Fredag kveld var jeg på yngres og traff hele gjengen Skikkeli kos, helene, michelle, stine, eli, ali(mikkel rev) var også hjemme, så vi va en god gjeng på bedehuset. Tror alle syns det va like gøy å se oss igjen som vi syns det var å se dem! Årntli koseli kveld! Etter yngres dro meg å ali, mikkel, helene og øystein hjem til helene. Da satt vi snakket, drakk brus å snuste, spilte fantasi til 2 om natten. Helene, Aline og meg mot Inger Johanne, Øystein og mikkel. Vi vant en knusende sier 3-2...! Hehe. Resten av helgen gikk med til mer besøk, mer Fantasi, familiegudstjeneste og kirkekaffi, besøk og bare kos! Bergen er herli. Ikke noe digg å komme hjem til snøstorm i Oshlo.....

2 Kommentarer:

At 12. mars 2006, 01:40:00, Anonymous Anonym sier...

Er du veldig religiøs eller..? Virker litt sånn liksom. Ikke noe galt i det altså! Bare kult!! Men hadde ikke trodd at du var det. Snus og greier =)

 
At 25. mars 2006, 20:08:00, Blogger Silje C sier...

hehe:) er kristen ja hvis du mener det! religiøs..? ka m deg? Og ikke minst.. hvem er du??

 

Legg inn en kommentar

<< Home