Silje Carola

Hei folkens!Føl dere fri til å sende kommentarer! Her kan dere lese om livet mitt, alle de spennende menneskene jeg møter, hva jeg fyller dagene mine med og annet interessant stoff.

mandag, januar 23, 2006


Må jo ha med min store stjerne Carola på siden min. Dette bildet fant jeg på carola.com, håper ikke de blir sur. Hehe. Carola er en fantastisk sanger og en digg dame! Ekke mange som holder seg så godt som henne. Vil bare takke deg marte, for nydeli cd til jul. Midt i blinken! Og gjett om alle på nyttårsleiren var glad for den.. Vi spilte Carola hele natten til alles glede (eller var det fortvilelse...?) Carola er digg!

2 Kommentarer:

At 15. mars 2006, 19:21:00, Anonymous Anonym sier...

Om Carola er ditt store forbilde, hva er ditt syn på homofile?

 
At 25. mars 2006, 20:03:00, Blogger Silje C sier...

skal jeg si hva jeg mener? og du ikke si hva du heter en gang? sakli:) Men selv om jeg digger carola trenger jeg ikke digge alt hun maner...

 

Legg inn en kommentar

<< Home